środa, stycznia 03, 2007

Zajęcia poza Wikipedią

<MarcinS> heja
<MarcinS> a co Was tak mało?
<Picus_viridis_L> MarcinS: wszyscy się leczą
<MarcinS> np. tydzień temu o tej porze było Was więcej
<MarcinS> Picus_viridis_L: chyba Herr_Kriss :D
<Herr_Kriss> ?
<MarcinS> mówiłeś coś wczoraj...
<Herr_Kriss> ja duzo mowie
<wpedzich> MarcinS: szkoła, praca, wybierz sam.
<MarcinS> wpedzich: wybieram...
<Kangel> MarcinS: Szkoła, praca, dzieci, Wikipedia ;]
<MarcinS> wpedzich: dom :D
<Kangel> "Każdy mężczyzna w swoim życiu powinien spłodzić syna, zasadzić drzewo i stworzyć własny artykuł na Wikipedii" :P
<wpedzich> Co do drzewa załatwiłem już w podstawówce, artykuł mam, a co się urodzi to Bozia jedna wie.
<MarcinS> KANGEL: Drzewa sadziłem
<MarcinS> stworzyłem art
<MarcinS> a co do tego pierwszego...
<Kangel> MarcinS: Jeszcze tylko syna nie masz :P
<MarcinS> ...może
* wpedzich nie wie, czy może pogratulować MarcinS i powitać go w klubie przyszłych tatusiów, czy nie.
<MarcinS> wpedzich: jeszcze nie :P
<Kangel> wpedzich: Tak, na tej samej zasadzie co mnie ;P
<wpedzich> E, to chyba mało nas w klubie.

Brak komentarzy: