poniedziałek, stycznia 22, 2007

Lambogiki

<TOR_CNR> o... a ja wlasnie mam nowy pomysl na skórkę :) Lamborgiki ;)
<radomil> TOR_CNR: Murcielago zamiast kursora? :p
<Kangel> TOR_CNR: Masz moje poparcie :p
<Kangel> TOR_CNR: Murciélago to mój ulubiony wózek
<TOR_CNR> soczysta czerwień ;)
<Kangel> tzn. z wyglądu, bo (jeszcze) nie jeździłem
<Kangel> NIE
<Kangel> NIE CZERWIEŃ
<Kangel> Czerwień to Ferrari ;]
<TOR_CNR> ze srebrnymi i czarnymi aktentami ;)
<radomil> Kangel: i Seicento :p
<TOR_CNR> Kangel: a, fakt. a L jakiego koloru ostatnio uzywa? :P bo ja jeszcze pamietam czerwone wozy od nich ;)
<Kangel> radomil: Sorry, na razie jeździłem tylko Fordem Mondeo ;]
<Kangel> TOR_CNR: Żółty/czarny
<radomil> TOR_CNR: chyba żołte ;)
<radomil> Kangel: czarny to Ford T ;)
<Kangel> radomil: Nie widziałeś czarnego Murciélago? ;]
* radomil widział czarnego malucha...?
<radomil> i czarną Wołgę :p
* Kangel widział szybkiego malucha
<wpedzich> Kangel: Science fiction.
<Mieciu_K_> Kangel:Czym sie różni Syrenka od Rolls-Roysa?
<Kangel> Mieciu_K_: Syrenka jest szybsza? ;]
<Mieciu_K_> Syrenka ma ozdobną listwę z boku a Rolls-Roys nie
<wpedzich> Kangel: a wiesz, ze Maluszki miały tę samą klasę bezpieczeństwa co Merce, prawda?
<Kangel> wpedzich: O_O
<wpedzich> Kangel: taa, strefa zngiotu kontrolowanego od zderzaka do silnika.
<Kangel> wpedzich: :D
<wpedzich> Kangel: bo o tym, że Trabant jest pojazdem wysoce ekologicznym, to na pewno wiesz.
<Kangel> wpedzich: Bo z plastyku? ;]
<wpedzich> Kangel: Tak, i degradacja po 15 latach skłądowania.
<radomil> wpedzich: a wiesz co oznacza FIAT 126p? :p
<Kangel> radomil: Ja kiedyś słyszałem, ale już nie pamiętam
<wpedzich> radomil: spotykałem się z tym, żę FSM 125 jest rozwinieciem skrótu F-16 z kilkoma brakującymi literkami, ale tak serio to nie.
<wpedzich> FSM 126 znaczy*
<radomil> Fatalna Imitacja Auta Turystycznego 1-osobowego, 2-drzwiowego, 6-krotnie Przepłaconego :p
<Kangel> radomil: Tak, to słyszałem
<jedyooo> wejdzcie lepiej na #glupoty_o samochodach i nie floodujcie tutaj IRCa
<jedyooo> * #glupoty_o_samochodach
<wpedzich> jedyooo: po prostu głupakwa się włącza przed dziesiatą.
<radomil> jedyooo nie lubi samochodow, jego kręcą chyba hulajnogi :p

Brak komentarzy: