wtorek, stycznia 02, 2007

bluzgu, bluzgu na #wn-pl

* stv tanczy
<Krzysiu_Jarzyna> :D
<Holek_> Puentując, muszę oznajmić, że wyglądasz mi na formalnie martwego, zrytego w zwieracz buraka z murzyńskiej chaty.
* stv rozjezdza Holka walcem
<Holek_> ano, muszę oznajmić, iż wyglądasz mi na niepodtartego wykałaczką przez dziewczynkę z zapałkami, nikczemnego pokemona.
<stv> cieszy mnie to, a jak tam rodzina? ;p
<Derbeth> ?
<Krzysiu_Jarzyna> Holek_, chyba 'Twoj stary' :p
<Holek_> Krzysiu_Jarzyna: Chyba Ci glutoplazma do mózgu dobija, zamiast matczynej miłości w dzieciństwie, doznałeś ojcowskiej miłości z penetracją otworu odbytowego.
* Krzysiu_Jarzyna sądzi ze holek sam tego nie opracowuje
<Krzysiu_Jarzyna> chyba ze 18-nastka padla mu na glowe :p
<Derbeth> pewnie używa Bluzgatora
<stv> Holek_: ar u drunk?
<Derbeth> taki programik jest
<Krzysiu_Jarzyna> no wlasnie
<Krzysiu_Jarzyna> ale ja tam wole "idiot translator" ;d
<Holek_> Ty półprzytomny, bezmyślny synie jeża.
<stv> /kickban Holek_ wstaw wyzwisko? ;D
<Holek_> stv: moze być: "Niewykształcony alfonsie, zabierz ode mnie te chore przeszczepy." :p
<Holek_> czyli wlasciwie #wikipedia-pl sluzy nam do w miare normalnych rozmow, a #wikinews-pl jako "bluzgu, bluzgu , nie mamy mózgu(ff)"
<Derbeth> to ty to powiedziałeś :P
<Krzysiu_Jarzyna> i to Ty to zaczales :p
<Holek_> taki mój POV ;)

Brak komentarzy: