czwartek, grudnia 28, 2006

POViasty monitor

< Julo_> lcamtuf jesteś?
< lcamtuf> Julo_: jestem
< lcamtuf> tak, wiem
< lcamtuf> mam pudlo
< lcamtuf> mam monitor
< Julo_> dwie sprawy:
< lcamtuf> mam zapalenie pluc ;p
< Julo_> o k...
< Julo_> poważnie? chory jesteś?
< lcamtuf> no chory
< Julo_> to co robimy?
< Julo_> możesz to wysłać?
< Julo_> zadzwonić do DHL niech przyjadą i zabiorą?
< Julo_> lcamtuf: czy czekamy, aż wyzdrowiejesz?
< lcamtuf> julo, dojrzewam do tego, jeszcze potrzebuje skolowac pare kilometrow orzeszkow albo folii babelkowej
< lcamtuf> bo luzem do pudla nie wrzuce
< Julo_> ja mogę kasę wysłać choćby zaraz
< lcamtuf> ale generalnie jestem na dobrej drodze
< lcamtuf> tylko jak zawsze malo slowny ;)
< lcamtuf> nie strasz mnie tu pieniedzmi!
< Julo_> o pardon\
< Julo_> zamiast folii bąbelkowej dobrze sprawdzają się pogniecione gazety
< Julo_> pozwijane w kulki
< lcamtuf> nie mam gazet
< lcamtuf> gazety klamia
< Julo_> (nie poskładane, tylko właśnie jak najbardziej pogniecione)
< Julo_> no tak
< lcamtuf> skombinuj jakiegos znajomego z/spod waw niech podjedzie, grr ;p
< lcamtuf> tak to tyle wysilku
< lcamtuf> trzeba gdzies dzwonic
< lcamtuf> pudelek szukac
< lcamtuf> folii z dziurkami
* lcamtuf drapie sie po glowie
< Julo_> myślisz, że kontakt monitora z kłamliwymi gazetami może zaszkodzić monitorowi?
< lcamtuf> mozliwe
< lcamtuf> potem bedziesz widzial POV w kazdym artykule
< Julo_> to rzeczywiście groźne

Brak komentarzy: