piątek, sierpnia 25, 2006

Spotworzyć spokojnego Wikipedystę

Gardomir> Antatres: już :)
Antares> mnie nikt nie lubi więc idę :P :( nawet mylą mój nick :(
* Antares has quit
Krzysiu_Jarzyna> Gardomir, i co zrrobiłeś biedakowi
Gardomir> em...to literowka była :P....
Krzysiu_Jarzyna> zamknie sie w sobie...
Gardomir> to neichcacy, naprawde....
Krzysiu_Jarzyna> albo w kiblu...
Gardomir> ja nie chcialem i nie mowcie i ze hitler tez nei chcial tylko tak mu wyszło :P
Krzysiu_Jarzyna> i inni nie beda mogli kozystac
radomil> "niechcący to można dziewkę z czworakow zbrzuchacić" :p
* JadzQ has quit (Client Quit)
Gardomir> em...czemu mnie wszyscy na tym kanale probują spotworzyc? :D ja spokojny niewinny wikipedysta :P
Krzysiu_Jarzyna> ehhh nawet JadzQa nie wytrzymala z nami :(
radomil> poskarży się warksowi, a on zrobi sajgon, a na kniec taw go wyp... :p
Gardomir> em....to daej było o mnie? :P
radomil> masochista
Gardomir> kurcze i było si eczepiac jakiejs katedry ^_^.... moglem trzymac łapy z daleka :P
radomil> właśnie :p 

Brak komentarzy: