poniedziałek, stycznia 22, 2007

Używamy mózku!

-!- MAD-S is now known as LECH_i_JAREK
-!- LECH_i_JAREK was kicked from #wikipedia-pl by WarX [WarX]
< MarcinS> WarX: czemu wykickałeś braci :>
<@WarX> zgadnij
< MarcinS> :P
< Kangel> ;)
<@McMonster> WarX: bo nam wiki zamkną
< MarcinS> McMonster: ale na początek ten IRC poleci :D
-!- LECH_i_JAREK [n=hydrauli@evn3.neoplus.adsl.tpnet.pl] has joined #wikipedia-pl
< LECH_i_JAREK> bry, jeszcze raz...
<@McMonster> LECH_i_JAREK: 10 sec na zmianę nicka
< Kangel> Witajcie both
< MarcinS> witajcie LECH_I_JAREK
< style="font-weight: bold;">ECH_i_JAREK> WarX: Mogę znać powodu kicka?
<@TOR_CNR> Kangel: ja mam opa. kontynuowac? :)
< Kangel> LECH_i_JAREK: Odpowiem za niego: powody stricte polityczne :)
< Kangel> TOR_CNR: O, uśmiechnąłeś się
<@TOR_CNR> LECH_i_JAREK: z godnie z regulaminem kanału istnieje tylko jeden "bo tak". pytania?
< Kangel> Wdziałem, widziałem, widziałem! :)
< MarcinS> LECH_I_JAREK: Tylko jak was kickną to nam Wikipedii nie zamykajcie !!!
< LECH_i_JAREK> tak lepiej, czy dalej podejrzewacie mnie o jakieś sabotaże? ;>
-!- LECH_i_JAREK is now known as ROMEK_DOMEK
<@McMonster> LECH_i_JAREK: zmienić nicka, to nie czat
<@McMonster> kur...
<@TOR_CNR> McMonster: nie?
< MarcinS> ROMEK_DOMEK: może ROMEK_EDUKATOR :>
-!- ROMEK_DOMEK was kicked from #wikipedia-pl by McMonster [brak użycia mózgu]
<@stv> =)
< MarcinS> :p
<@McMonster> ew. "mózgu nie stwierdzono" :P
< Kangel> A teraz wszyscy się szeroko uśmiechną
-!- MAD-S [n=hydrauli@evn3.neoplus.adsl.tpnet.pl] has joined #wikipedia-pl
<@McMonster> tak lepiej
< Kangel> MAD-S: Tak lepiej
< Kangel> ;]
< Kangel> :))))
< MAD-S> MCMonster: z mózku korzystam nader czesto...
< MAD-S> mózgu*
< MAD-S> kur.
< MarcinS> MAD-S: tak nie lepiej
<@McMonster> MAD-S: świetnie to maskujesz ;-]

Brak komentarzy: