niedziela, września 03, 2006

Antares vs Remigius

28 sierpnia (podesłał Antares)

Remedios44/ Remigius: jestem z Wikipedii
Remigius/ Remedios44: poprawna odpowiedź :)
Antares/ Remigius: poprawna? jesteś nominowany do opuszczenia domu wielkiego jimbo
Remigius/ Antares: telewidzowie nie będą na mnie głosować :P
Antares/ Remigius: damy cię na sdu
Remigius/ Antares: ciebie też
Antares/ Remigius: to ty jesteś najsłabsym ogniwem
Remigius/ ale ale, ja nie gram w najsłabsze ogniwo
Antares/ ale nim jesteś :D
Antares/ mimo wszystko
Remigius/ Antares: skoro ja jestem teraznajsłabszym ogniwem, to ciebie musieli wieki temu wywalić :P
Antares/ Remigius: ja istnieję od setek lat!
Remigius/ Antares: w końcu zgaśniesz
Antares/ ale na razie przyćmiewam ciebie swoim blaskiem :)|
Remigius/ skąd wiesz że istniejesz? Widzimy cię takiego, jakim byłeś 520 lat temu :P
Antares/ Remigius: to znaczy że się nie starzeję :)
Remigius/ wolę księżyc i saturna od tych wszystkich gwiazd jednego przeboju
Antares/ Remigius: a może Plutona? ;)
Remigius/ :P
Antares/ Remigius: wlazłeś w warexlamę
Remigius/ Antares: lag był, nie zauważyłem że się przerwa zaczyna
Antares/ jak ty masz głowę ponad chmurami ;)
Remigius/ nie mam ponad chmurami, ja jestem niski :P
Antares/ jak kaczorki?
Remigius/ nie, od nich to wyższy jestem
Antares/ Remigius: wzrost: między kaczorkiem a giertychem...
Remigius/ jeszcze trochę i tak w dowodach będą pisać
Antares/ w dowodach IV rp na pewno

Brak komentarzy: