środa, kwietnia 30, 2008

WhatsMyIP?

< Karol007> http://www.danasoft.com/sig-pol.jpg - jak to wstawić do siebie na stronę?
< Herr_Kriss> Karol007 : yy. To cos pasuje do bloga.
< Herr_Kriss> i mean
< Herr_Kriss> blogaska
< Karol007> Herr_Kriss: niczego innego nie znalazłem
< Herr_Kriss> Karol007 : to zrob sam, tekstowo. Masz PHP na serwerze?
< Karol007> Herr_Kriss: a chcę mieć gdzieś szybkie info o tym jakie IP mam
< Karol007> Herr_Kriss: co Ty do mnie mówisz?:P
< Herr_Kriss> Karol007 : google - whatsmyip
< Herr_Kriss> Karol007 : no bo co chcesz zrobic z tym rysunkiem
< Karol007> Herr_Kriss: może byc bez rysunku
< Herr_Kriss> Karol007 : chcesz zobie sprawdzac swoje IP przez WWW, tak?
< Karol007> Herr_Kriss: tak
< Herr_Kriss> Karol007 : masz miejsce na strone, tak?
< Karol007> tak
< Herr_Kriss> Karol007 : a jest tam php?
< Karol007> jest możliwośc pewnie
< Herr_Kriss> to przeslac Ci skrypt?
< Karol007> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Karol007/menu - tutja chciałem gdzieś małym druczkiem umieścić
< Karol007> :)
< Herr_Kriss> Karol007 : ?!
< Herr_Kriss> na Wiki?
< szczepan> O_O
< McMonster> ...
< Karol007> :)
< Herr_Kriss> uhm
< Herr_Kriss> nie da sie
< McMonster> tak podejrzewałem, ale nie chciałem krakać
< Karol007> McMonster: :)
< McMonster> Karol007: pisz to vibbera, powołaj się na zdrowy rozsądek, plamy na słońcu, statystyki, sny Wales'a i śniadanie Herr_Krissa, to i takie coś zrobi
< Herr_Kriss> :>
< Karol007> :)

Brak komentarzy: