sobota, września 15, 2007

Nie do usunięcia

-!- Smartt [n=Smartt@abbq22.neoplus.adsl.tpnet.pl] has joined #wikipedia-pl
< Smartt> cześć
< szczepan> hej Smartt :)
< Kangel> McMonster: to robota w sam raz dla mnie
< Kangel> hej Smartt
< Smartt> cześć :)
< masti> bry Smartt
< Smartt> cześć też
< Airwolf_> Smartt: pierwszy raz na ircu?
< McMonster> Smartt: wpisujesz pierwsze dwie lub trzy litery nicka i naciskasz TAB, to ci automatycznie dopełni
< Airwolf_> no właśnie, dlatego pytałem
< Smartt> nie. Dzięki za rady
< Airwolf_> McMonster: nie daleś mi się pochwalić wiedzą
< Airwolf_> za karę zablokuję cię, jak tylko znajde pretekst
< Airwolf_> i to na długo :P
< Smartt> trudne pytania o tak wczesnej porze ;)
< McMonster> ok, to ci OUA, komara i UdU zrobię ;P
< Kangel> UdU?
< Kangel> ;)
< Kangel> Userzy do Usunięcia?
< McMonster> Userzy do Usunięcia ;P
< Kangel> ;)
< Kangel> :D
< McMonster> wikiprojekt Wani :D
< Ludek> ja jestem Userem Usenetu... (nie do Usuniecia)

Brak komentarzy: