poniedziałek, czerwca 11, 2007

<Holek_>: <Krzysiu_Jarzyna> ...

<MarcinS> Krzysiu_Jarzyna: a pamiętasz tę dziurę w promie kosmicznym?
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> Ta, sam tam byłem ją naprawiać :p
<MarcinS> i obrazek który załadowałeś na Wikinews?
<MarcinS> http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:STS-117_OMS_blanket.jpg
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> Noprzecież to moje zdjęcie jest ;(
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> No kurde, człowiek w kosmos tylko poleci, a już prawo autorskie nie istnieje...
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> Ile ja się namęczyłem, by to badziewne zdjęcie zrobić
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> Tlen mi przez minutę nie docierał
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> Mało się nie udusiłem
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> Powinienem dostać odszkodowanie za próbę zabójstwa od NASA
<Romaan> *LOL*
<Romaan> nie wierze ze on to napisał bez jednej literówki
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> Cicho noobie!
<Holek_> <Krzysiu_Jarzyna> Nie znasz się
<Romaan> aha
<Holek_> przewidział, że to napiszesz :p
<Krzysiu_Jarzyna> ale lole :D
<Romaan> rofl
<Holek_> Krzysiu_Jarzyna: cicha, ja za ciebie gadam :p
<MarcinS> omg, ale bracha xD

Brak komentarzy: