niedziela, września 03, 2006

Toolbar a'la dodek, czyli ToolBox 0.1 alpha!

dodek> czy kiedykolwiek wnerwiał was pasek po lewej?
dodek> czy kiedykolwiek wpienialiście się na jego zbyt małą funkcjonalność
dodek> czy macie propozycje dodania nowych linków i innych bajerów?
dodek> czy sysopi/społeczność was nie słucha?
dodek> nie będzecie mieć już takich problemów!
dodek> oto wyszedł ToolBox 0.1 alpha!
dodek> dzięki małemu hack'owi możecie własnoręcznie modyfikować pasek po lewej!
dodek> (prośby, pieniądze i pizzę wysyłać na dodekam@gmail.com)
MesserWoland> :p najpierw daj spróbować
dodek> dam wam skrina
dodek> a więc
dodek> co byście chcieli w pasku po lewej?
dodek> editcounter?
dodek> zdjęcie dziewczyny?
dodek> coś motywującego?
dodek> ToolBox wam to zapewni!
dodek> http://images4.fotosik.pl/113/bed9962a2a5e72c8.png
Krzysiu_Jarzyna> dodek jestes lepszy niz kampania na prezydenta :)
dodek> kurde, szkoda że nie mam zdjecia dziewczyny w postaci cyfrowej
Krzysiu_Jarzyna> jak to zrobiles skubancu? :)
dodek> Krzysiu_Jarzyna, [[User:Dodek/monobook.js]]
DerBot> http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Dodek/monobook.js
dodek> ajaxa nie ruszajcie
dodek> tym będę się później bawił
* tomta1 has joined #wikipedia-pl
MesserWoland> ale to tylko dla monobooka?
dodek> MesserWoland, chyba tak
dodek> nie wiem
tomta1> co do monobooka, jesli moge wiedziec?
MesserWoland> ka mam kolońską
dodek> omg :>
dodek> tomta1, nie wiesz?
dodek> nie poczułeś jeszcze zewu świeżości?
dodek> nie znasz jeszcze nowych możliwości?
dodek> biedaku!
tomta1> dodek: nie
dodek> oto zaimplemntowałem ToolBox 0.1 alpha!
dodek> (ogólna wrzawa i śmiechy róznorakie)
Roman_92> dodek: czyli?
dodek> ten dzień pozostanie w sercach wikipedystów na zawsze!
dodek> Roman_92, oblukaj skrina
Roman_92> sidebara zmienionego też mam
dodek> o!
dodek> ty!
Roman_92> :p
dodek> nieuczciwa konkurencja!
dodek> dumpingowe ceny!
Roman_92> Nux mi zrobił, bo chciałem miec tego starego :p
dodek> wywalasz biedny zespół programistów Dodek && Dodek na bruk!
dodek> to ja już pogadam z Nuxem
dodek> ...cham
tomta1> [[Project:Narzędzia]]??
Roman_92> :D dodek
dodek> nauczyłem się dzisiaj JSa a ten mi taką akcję odstawia
Roman_92> :P
dodek> :>
dodek> phi
tomta1> ja tam takie bledy musialem popoprawiac
dodek> i jeszcze mi pomysł ukradł
Roman_92> :P ;p
dodek> to ja odkryłem innerHTML dzisiaj! ja!
tomta1> nawet mam opis zmian: "Ludu, mój ludu..."

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Chamy, nikt nie kupił :>